skratta mera!

Skratta är något jag är riktigt bra på faktiskt! Och mitt skratt smittar av sig, om jag ska lita på vad mina vänner säger. När jag väl sätter igång och skrattar så är det svårt att sluta. Tror att väldigt många skrattar åt mig också, för det låter väl inte helt normalt kanske. Men what ever, ett skratt förlänger ju livet!


Bilden är tagen på en bok som handlar om skratt.

Vad får er att skratta då kära vänner? Det är en väldigt svår fråga egentligen. Jag har också svårt att svara på den frågan men om jag ska vara helt ärlig så skrattar jag ofta om någon gör bort sig eller illa sig, kollar dock så att det inte är någon fara först! Många av mina vänner säger att jag har väldigt dålig humor, dock är jag inte benägen att hålla med om det!

Men visst är det underbart att skratta? Love it! Så lyd mitt råd och skratta mera!
/ m

Kommentarer
Postat av: MalinSofiaFalk

Ja, men ett skratt förlänger ju livet:D

2009-02-01 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0