DET HÄR ÄR JAG: JULIA

Jag heter Julia och är 18 år. Jag bor i Karlstad. Jag går tredje året på Tingvallagymnasiet, Samhäll med inriktning mot språk. Mina intressen är bl.a musik ,dans och att träffa nytt folk är alltid trevligt. På fritiden när jag inte går i skolan är jag med mina vänner, eller är bara hemma och softar.  Hur jag ska beskriva mig som person är jag social och oftast positiv, men även envis.


Vad gör mig glad då?  Det som gör mig riktigt glad är min famlij och mina vänner. Jag tycker att mina vänner är de bästa vänner man kan ha, och dom gör mig alltid glad och jag har alltid roligt med dom, och visst känns det bra när man har vänner som man kan lita på! Men det kan också bara vara små saker som gör mig glad, att få en komplimang eller lyssna på bra musik, såna där allmäna saker som kan göra en glad.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0