det här är jag: marika

Just det här hatar jag! Det är så svårt att beskriva sig själv men jag ska försöka så gott jag kan.

Jag heter iallafall Marika, är 18 år och går mitt tredje och sista år på Tingvallagymnasiet, som enligt mig är Karlstads bästa gymnasium. När jag inte är i skolan eller pluggar (vilket nästan tar all min tid) så är jag med vänner, shoppar eller är ute. Dricker nödvändigtvis inte alltid alkohol utan tycker det är roligt att umgås med folk! Både gamla som nya. Något jag älskar att göra är att prata. Oftast lite mycket men det får man tåla om man är kompis med mig. haha.

Vad gör mig glad då? Jo, det som gör mig riktigt glad är mina vänner! Satt och funderade på vad jag skulle skriva här när jag åkte hem med bussen förut. Och det enda jag kom på som verkligen gör mig riktigt glad är mina vänner. Jag älskar dem! Nu är det mina nära vänner jag pratar om och jag älskar varenda en av dem.
Det är de som alltid kan få en att le även om man är ledsen, de man alltid har roligt med, kan berätta hemlisar för eller bara sitta tyst framför en film. Det är de vännerna som gör mig allra gladast!

/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0