Det här är jag: Sandra

Som ni kanske förstår av rubriken så heter jag Sandra och är en av tre tjejer bakom den här bloggen som är en del av vårat projektarbete. Jag är 18 år och bor i Karlstad där jag också pluggar ekonomi-juridik på Tingvallagymnasiet vilket för det mesta är väldigt roligt, mycket tack vare de underbara människorna jag lärt känna där. Skolan tar mycket av min tid men den tiden som blir kvar spenderar jag helst med kompisar, shopping eller bara ta det lugnt hemma framför en film eller med bra musik. De flesta skulle nog beskriva mig som en ganska lugn och tyst person och det är så jag alltid har varit och det beror nog mycket på att jag älskar att höra andra prata utan att behöva vara en del i samtalet, att bara iaktta passar mig bra!


Vad gör mig glad då? Det finns så otroligt mycket som gör mig glad, jag är nog ganska lättroad och känner mig oftast väldigt lycklig. Det som gör mig allra gladast är min familj och mina vänner, utan dem skulle jag känna mig som en svart klump. Men även små saker i vardagen betyder mycket, sådant som man kanske egentligen inte tänker på men som ändå finns där, allt från ett fint dekorerat skyltfönster till små handlingar av vänlighet. Men om det finns något som får mig riktigt glad så är det ett leende!


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0