vad är lycka för dig?

En läsare skriver:

Lycka för mig att ha den där speciella vännen.
En vän som finns där när alla andra sviker, den som finns vid ens sida 24/7.
Även om man inte umgås hela tiden så vet man ändå att den personen finns där.
En person som hatar att se en ledsen, vägrar låta en tänka dumma tankar och låter en absolut inte tycka illa om sig själv. Någon som plockar upp en när man är nere.

"Faller du så faller jag" sägs det, men en bästa vän låter en aldrig falla. Den håller en kvar och låter en aldrig tappa taget.

Vissa får aldrig uppleva den lycka som en sådan vän ger. Men jag har haft turen att få göra det, och skulle någon fråga mig vad det bästa som hänt mig i livet är, så skulle jag svara: "att få en vän som F."

Utan denna person hade jag inte varit den jag är idag. Mitt liv vore inte detsamma och jag hade absolut inte varit lika lycklig.

Så att ha en vän som är värd mer än guld, det är riktig lycka för mig!


//MSF

Berätta gärna var lycka/glädje är för er också!
/ m


Kommentarer
Postat av: Den -dystra- Sanningen!

En puss!!! Från mig till dig:P

2009-01-29 @ 14:28:57
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0