Vad gör vi?

Vi är tre tjejor som går på Tingvallagymnasiet i Karlstad. Den här bloggen är en del av vårt projektarbete som handlar om glädje & lycka. Med bloggen vill vi få fram vad som gör er glada. Vad är lycka för er? 

Här kommer vi att publicera era berättelser och tips på hur man kan göra andra glada. Vi kommer även att komma med egna tankar kring glädje men också en del fakta.

Om ni har historier att berätta så kan ni skriva en kommentar eller ett mail till [email protected] och ni får givetvis vara anonyma om ni önskar det.

I de nästkommande inläggen kommer vi att närmare presentera oss. Så att ni får en bild av vilka vi är som driver den här bloggen.

Ha det bra så länge / makemehappy

Kommentarer
Postat av: anton

lycka för mig är att titta min flickvän djupt in i ögonen :)

2009-01-15 @ 13:37:41
Postat av: Amanda

det som gör mig glad är mina vänner som ställer upp för mig i vått o torrt och min underbara pojkvän :)

2009-01-15 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0